بچهها! تابستونههههههه!
آیا شما برای تابستون برنامهای دارید؟
آهااا ! بستنی خوردن... اینم خوبه! ولی آخه کلی وقت آزاد دارید. اگه میخوایید برای تابستونتون برنامهریزی بامزه بکنید، پس این برنامه رو گوش کنید. یه برنامه با طعم بستنی!
آیا شما برای تابستون برنامهای دارید؟
آهااا ! بستنی خوردن... اینم خوبه! ولی آخه کلی وقت آزاد دارید. اگه میخوایید برای تابستونتون برنامهریزی بامزه بکنید، پس این برنامه رو گوش کنید. یه برنامه با طعم بستنی!
صداها
-
عنوانزماندریافت
-
9:39
تصاویر
دیدگاه خود را بنویسید
دیدگاه
دیدگاه خود را بنویسید
دیدگاه

