ماه مبارک رمضان بود و چیزی به اذان مغرب نمانده بود.
پدر خانواده گفت که بهتر است افطار را در امامزاده باز کنیم . نرگس و مریم، با پدر کمک کردند تا همه چیز را آماده کنند.
همه با هم به امامزاده رفتند ...
این برنامه در شبکه رادیویی سلامت تهیه و تولید شده است.
پدر خانواده گفت که بهتر است افطار را در امامزاده باز کنیم . نرگس و مریم، با پدر کمک کردند تا همه چیز را آماده کنند.
همه با هم به امامزاده رفتند ...
این برنامه در شبکه رادیویی سلامت تهیه و تولید شده است.
صداها
-
عنوانزماندریافت
-
11:25
تصاویر
دیدگاه خود را بنویسید
دیدگاه
دیدگاه خود را بنویسید
دیدگاه

